یـــه دخـــتــرتـــــنـــهـــا

دل نوشته هایم

سلام بی وفاترین آدم دنیا ،لوس ترین پسر دنیا

 

 

 

حالت را می دانم خوب است خوب خوب

 

 

 

حال من تعریفی ندارد هنوز اشک هنوز نداشتنت

 

 

 

هنوز آه کشیدن هایم آبروی دلم را می برد

 

 

 

هنوز اسمت را که می شنوم دلم می لرزد

 

 

 

هنوز می سوزم واشک هایم قدرت خاموش کردن این آتش را ندارد

 

 

 

راهی برای رها شدن از این آتش نیست

 

 

 

دنیا به من بدهکار است .

 

 

 

نیش خند نزن گلم بدهکار است

 

 

 

من همه دنیا را دادم تا تورا داشته باشم

 

 

 

حال نه تو را دارم نه دنیا را........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 29 خرداد 1394برچسب:,ساعت20:7توسط negin-B | |