یـــه دخـــتــرتـــــنـــهـــا

دل نوشته هایم

عاشقت بودم??...
عاشقت هستم...??
ولی دیدم تو نه عاشقم بودی??
نه عاشقم هستی...??
واسه همین میخوام برم...??
این دفعه واقعا میرم...??
?? میرم و حتی پشته سرمو نگاه نمیکنم??
میخوام قیدتو بزنم ...??
همه حرفاتو پاک میکنم...??
همه خاطراتو??
 صدای نفساتو??
دستاتو??
 نوازشاتو??
دروغاتو ...??
همه چیزو پاک میکنم...??
کم کم فراموشم میشه ...??
دلم برات تنگ میشه ولی دیگه اهمیت نمیدم...??
 چشام هر شب پره اشک میشه ولی دیگه اهمیت نمیدم...??
قلبم از غصه سنگ میشه??
ولی دیگه اهمیت نمیدم...??
اروم اروم میرم جلو...??
دیگه به هیچی اهمیت نمیدم...??
تو همه چیزمو گرفتی...??
دیگه هیچی برام نمونده...??
 دیدی چقد آسون تموم شدم...??
مهم نیست فدای سرت ...??
همین که خوشحالی????خوشحالم میکنه????



نظرات شما عزیزان:

پادشاه تنهایی
ساعت9:54---12 خرداد 1394

▓) ⇅☜ کـجـآیـی عـشـق مـَـن ...؟

(▓) ⇅☜ حـِسـآدت مـَردانـه ات كـو ...؟

(▓) ⇅☜غـیـرَتـَت كْجـآسـت ؟

(▓) ⇅☜ تـآ بـبـیـنـی اشـك هـآ

(▓) ⇅☜گـونـه هـآیـَ ـم را بـوسـہ بـآرآن کـَرده انـد . . .☞⇅


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 11 خرداد 1394برچسب:,ساعت10:29توسط negin-B | |